Suomen kesä on taas tuloillaan ja näyttää parastaan.
Satoi tai paistoi, niin Rauhalassa on tarjolla taas suureen suosioon noussut kesäkahvila.
Herkutella voi paisteella puutarhassa, sateen sattuessa upeissa sisätiloissa.
Tarjolla on taas maistuvia herkkuja suositusta talon lohikeitosta, salaattien kautta upeisiin makeisiin kakkuihin.
Kesäkahvila palvelee asiakkaita avoimin ovin juhannuksen jälkeen aina elokuun loppupuolelle asti tiistaista torstaihin klo.11:30-17:30 välillä.
Huom. Mahdolliset poikkeus aukioloajat / muutokset (mm. yksityistilaisuudet) pyrimme ilmoittamaan aina uusissa päivityksissämme.
Nähdään Rauhalalla ja nautitaan kesästä!


